Menstruační kalhotky vhodné pro střední menstruaci, díky prodloužené savé vrstvě i na noc. Absorpce 15-20 ml.
Bariérní antikoncepční pomůcka, která se používá společně s gelem Caya.
KegelSmart 2 - druhá generace šikovného pomocníka pro posilování svalů pánevního dna.
Ideální řešení pro ženy, které trpí inkontinencí. Pohodlné a bezpečné. Lze použít i jako menstruační.
Ekologický prací gel Ulrich s vůní citrusů je šetrný k prádlu i pokožce a vystačí až na 33 pracích cyklů. Balení 1 litr.
Pohodlné dámskéLegíny Meracus z bambusového úpletu od české firmy Meracus.
...aneb menstruace ve 21. století. Komplexní kniha o menstruaci. Autorkou knihy je Veronika Lančaričová.
- u České pošty lze platit (pokud zvolíte dobírku) hotově i platební kartou*
*Platba kartou zatím funguje pouze ve větších městech a je tedy možné, že ne vždy bude možné platbu kartou využít.
- zasíláme Balíkem Do ruky (viz https://www.postovnibaliky.cz/balik-do-ruky/)
- další možnost je Balíkovna (viz https://www.postovnibaliky.cz/balik-do-balikovny/)
- v den, kdy si česká pošta převezme balíček, dorazí Vám ve večerních hodinách e-mail, ve kterém naleznete číslo balíčku, adresu doručení, předběžný den a čas doručení, odkaz na změnu doručení online a možnost sledování zásilky
- v den doručení obdržíte sms a e-mail od přepravce
v sms naleznete následující informace: Přesné časové rozmezí, kdy bude balíček doručován, číslo balíčku a adresu, na kterou bude balíček doručován
V e-mailu naleznete podrobnější informace a to konkrétně: přesné časové rozpětí doručování balíčku (většinou 8-14h), číslo balíčku, odkaz na změnu doručení online a možnost sledování zásilky.
- balík Vám doručí na uvedenou adresu, pokud Vás na ní nezastihnou, uloží jej na Vaší poště
- na poště je Balík Do Ruky uložen 7 dní, pokud nestihnete balík vyzvednout, můžete si na poštu zavolat a bezplatně Vám balík uloží dalších 7 dní (vždy se jedná o kalendářní dny), nebo zažádat o opakované doručení na Vaši adresu. Vše lze také vyřídit online ZDE: https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline/UvodniStrankaPokracovat.action
- pokud si objednávku nevyzvednete, vrací se zpět k nám
- telefonní kontakt na Zákaznickou linku České pošty je 800 104 410, další kontakty naleznete ZDE (www.ceskaposta.cz)
- u přepravní společnosti GLS je možné dobírku zaplatit hotově i platební kartou.
-jakmile si balíček převezme dopravce, obdržíte sms a e-mail. V e-mailu naleznete číslo balíčku, hodnotu dobírky, adresu doručení a předběžný den a čas doručení. V sms naleznete pouze číslo balíčku a hodnotu dobírky
- V den doručení obdržíte opět sms a e-mail od přepravce, kde již naleznete přesné časové rozmezí pro doručování balíčku (časové rozmezí je 3 hodiny).
- Dále také obdržíte kontakt na kurýra, který Vám bude balíček doručovat, a kterého můžete v případě dotazů kontaktovat. Opět si můžete v e-mailu zkontrolovat adresu doručení a hodnotu dobírky.
- V e-mailu také naleznete odkaz na sledování Vaší zásilky.
- před doručením Vás kontaktují a snaží se Vám zásilku doručit
- pokud Vás nezastihnou napoprvé, snaží se Vám dovolat a domluvit si druhý popř. třetí termín
- pokud Vás nezastihnou ani v jednom ze tří termínů, uloží balík ve svém skladě na 5 pracovních dnů a poté nám jej posílají zpět
- v případě nutnosti (například odjezd na dovolenou), je možné balík nechat uložit ve skladě GLS a nechat si jej doručit například další týden (maximální možná doba uložení je 10 dnů). Tuhle možnost GLS umožňuje pouze v létě kvůli možné dovolené a to přesně od 21. června do 22. září. Rovněž si můžete nechat po domluvě s GLS změnit doručovací adresu. Pokud se rozhodnete změnit doručovací adresu, zásilka je doručována automaticky až následující den
- telefonní kontakt na Zákaznický servis GLS je +420 567 771 111 další kontakty naleznete ZDE
- Zásilkovna.cz je firma, jež provozuje výdejní místa po celé republice, kde je možné si objednávku vyzvednout
- výdejní místa najdete ZDE nebo na www.zasilkovna.cz/kde-nas-najdete
- Při dobírce máte možnost platit hotově, případně platební kartou (platební kartou lze platit pouze na vybraných pobočkách – Má-li tuto možnost právě vámi zvolená Zásilkovna zjistíte zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky po rozkliknutí detailu vámi vybraného výdejního místa).
- Jakmile Zásilkovna obdrží data k odesílání zásilky, dorazí Vám e-mail, který Vás informuje, že dopravce čeká na předání balíčku od obchodu a následně jej bude doručovat na určité výdejní místo, které si v e-mailu můžete zkontrolovat. V e-mailu také naleznete odkaz na sledování zásilky
- V den, kdy je zásilka doručena na konkrétní výdejní místo Zásilkovny dorazí Vám sms a e-mail. V sms naleznete heslo pro vyzvednutí zásilky, číslo zásilky, adresu pobočky a její otvírací dobu. V e-mailu naleznete podrobnější informace a to konkrétně: číslo internetové objednávky, heslo pro vyzvednutí zásilky, datum do kdy si musíte zásilku vyzvednout (5 otevíracích dní pobočky), adresu pobočky a její otvírací dobu.
- Pokud si objednávku nevyzvednete během prvních 5 otevíracích dnů vybrané pobočky , přijde vám sms oznamující váš poslední den uložení zásilky na zvoleném výdejním místě.
- Prodloužit si možnost vyzvednutí objednávky máte o 2 dny, stačí zavolat na tel. číslo 216 216 516 nebo zaslat e-mail na info@zasilkovna.cz (uveďte prosím své jméno, ID Vaší objednávky a adresu pobočky, na které máte objednávku uloženou)
- U zásilek, které budou do Z-BOXu doručeny v pátek, je nastavena úložní doba až do pondělí (tedy 3+1) – běžná úložní doba v boxech je 2+1
- Pokud si objednávku nevyzvednete vůbec, vrací se zpět k nám
- Telefonní kontakt na Zásilkovnu je +420 216 216 516 (pracovní doba: PO - PÁ 8:00 - 18:00), další kontakty naleznete ZDE (www.zasilkovna.cz)
Zásilkovna domů:
- o termínu doručování budete informování prostřednictvím SMS a e-mailu. V konkrétní den vám dorazí notifikace o čase doručení s přesností na 90 min. Jakmile kurýr bude na cílové adrese, bude vás kontaktovat telefonicky.
-při dobírce máte možnost platit hotově, nebo platební kartou
- kurýr Vám bude volat, že je na místě. Pokud zde právě nebudete, můžete se s ním domluvit na uložení zásilky na vybraném výdejním místě v okolí. Jestliže hovor nepřijmete, kurýr zásilku uloží na výdejním místě nejbližším doručovací adrese, kde si zásilku následně můžete vyzvednout.
- pohyb Vaší zásilky můžete sledovat na webové adrese https://tracking.packeta.com/tracking/search a také v mobilní aplikaci Zásilkovna. V podrobném trackování zásilky je zaznamenán i čas telefonických hovorů řidičů Zásilkovny a další detaily.
- telefonní kontakt na Zásilkovnu je +420 216 216 516 (pracovní doba: PO - PÁ 8:00 - 18:00), další kontakty naleznete ZDE (www.zasilkovna.cz)
Zásilkovna - doručení do auta
Nechte si doručit zásilkudo vašeho vozu a šetřete čas.Proměňte kufr svého vozu značky Škoda v personální výdejní místo. Vyzkoušejte revoluční způsob doručování a šetřete svůj čas. Nemusíte nikam chodit ani čekat na kurýra - zásilka bude doručena přímo do vašeho auta. Služba Zásilkovna do vozu je pohodlná, bezpečná a rychlá.
Jak služba doručení do vozu funguje?
1. V košíku zvolte možnost doručení "Zásilkovna do auta".
2. Pokud již máte účet v aplikaci MyŠkoda Essentials, přihlaste se. Pokud ne, stáhněte si appku, vytvořte si účet a aktivujte službu Škoda Connect se vzdáleným přístupem do vozu.
3. Zvolte vozidlo, do něhož vám kurýr má doručit zásilku, a označte na mapě jeho přibližnou polohu. Vůz však musí být na veřejně dostupném místě.
4. Nechte vozidlo zaparkované v blízkosti polohy, kterou jste určili při objednávce. Řidič bude moci otevřít váš vůz pouze v případě, že se dle GPS polohy nachází v jeho bezprostřední blízkosti.
Co je k využití služby potřeba?
1. Službu Zásilkovna do auta mohou využít majitelé vozů Škoda s rokem výroby 2019 a novějších, u nichž jsou aktivované služby Škoda Connect se vzdáleným přístupem do vozu.
2. Službu lze momentálně využít pro vozy parkující na území hlavního města a v Mladé Boleslavi. Auto musí stát na veřejném bezplatném parkovacím místě.
3. Službu provozujeme ve spolupráci se Škoda Auto, a proto je pro doručení potřeba mít účet v appce MyŠkoda Essentials (Google Play, App Store) a mít aktivovanou službu Škoda Connect se vzdáleným přístupem do vozu.Více informací a nejčastejší dotazy naleznete zde. (odkaz na: https://www.zasilkovna.cz/do-auta#parametry-zasilky)
- klasický způsob zaplacení objednávky při doručení
- u všech našich přepravců lze platit dobírku hotově, případně platební kartou - GLS, Česká pošta, Zásilkovna (pouze vybrané pobočky - tuto informaci zjistíte na stránkách Zásilkovny v sekci výdejní a podací místa po rozkliknutí detailu určeného výdejního místa)
- za dobírku účtujeme extra 29,- Kč jelikož i u přepravců je dobírka dražší
- platba převodem z Vašeho účtu na náš účet ve Fio bance (2000215289/2010)
- bankovním převodem lze platit u všech způsobů přepravy (včetně osobní vyzvednutí na pobočce)
- jen je potřeba počítat s cca 1 dnem zpoždění, než je částka připsaná na našem účtu ve Fio bance
- online bankovní převod a expresní bankovní převod je umožněn díky platební bráně*
- možnost využít odloženou platbu
- Skip Pay lze použít u všch způsobů přepravy po ČR (včetně osobního vyzvednutí na pobočce)
- více o Skip Pay ZDE
- platba prostřednictvím služby Twisto (platba až za 30 dní)
- Twisto lze použít u všech způsobů přepravy po ČR (včetně osobního vyzvednutí na pobočce)
- po potvrzení objednávky Vám Twisto doručí fakturu se splatností 30 dní
Vzhledem k tomu, že prodávající poskytuje možnost platby prostřednictvím služby Twisto, jsou zde uvedeny některé informace z obchodních podmínek této společnosti:
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČ: 01615165, zapsanou v OR vedeném MS v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 (dále jen “Twisto”) na základě postoupení pohledávky na úhradu celkové kupní ceny s prodlouženou splatností na společnost Twisto, a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO “.
Kupující volbou služby Twisto prohlašuje, že je svéprávný a starší 18 let a zároveň si je vědom toho, že služba platba “Twisto” je určena pouze osobám splňujícím uvedené požadavky.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany společnosti Twisto, je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 30 dní ode dne odeslání zboží či služby.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením zaslaným elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží či služby Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“. Kupující bere na vědomí, že v případě využití služby “Twisto” je tato objednávka závazná a neslouží jako rezervace zboží či služeb.
Kupující souhlasí s tím, že volbou služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení žádosti společností Twisto, akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO “.
- platební kartou je možné platit na eshopu
- platební kartou se dají také platit dobírky u přepravce GLS, Česká pošta, Zásilkovna (pouze vybrané pobočky - tuto informaci zjistíte na stránkách Zásilkovny v sekci výdejní a podací místa po rozkliknutí detailu určeného výdejního místa)
- v kamenném obchodě máme klasický platební terminál
- za platbu kartou Vám neúčtujeme žádný příplatek
- na eshopu se dá platit platební kartou díky platební bráně*
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
* GP WebPay je platební brána, přes kterou mohou naši zákazníci platit nejen svou platební kartou (Visa, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), online bankovním převodem (Raiffeisenbank, Komerční banka, mBank, FIO bank, ČSOB, GE Money Bank), expresním bankovním převodem (Česká Spořitelna, ČSOB, Komerční Banka, Raiffeisenbank, mBank, UniCredit Bank Czech Republic, GE Money Bank, FIO bank)Všechno to jsou rozšířené možnosti, jak za objednávku zaplatit (vedle platby v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru, platby na dobírku a klasický bankovní převod přímo na náš účet 2000215289/2010 FIO bank).
Pečlivě vybíráme produkty, na které je spolehnutí
Pro vás i pro životní prostředí
Možnost vrácení do 30 dní
100 % produktů skladem